Ariana dla WS | Blogger | X X X

24 kwietnia 2015

|04| Unbreakable




No więc na początek witam was wszystkich. Jak już pewno wiecie ( albo i nie ) jestem stażystką. Chciałabym wam dzisiaj przedstawić recenzję bloga:  http://unbreakable-zaynmalikff.blogspot.com/  jest to blog należący do kategorii Dramat.
Osobiście już na początku powiem iż byłam pewna, że nic nie jest wstanie mnie zaskoczyć. Pomyliłam się jednak. Ktoś kto ma bardzo słabe nerwy polegnie czytając tego bloga.


- Wygląd (15/20)
W tym:
~Wielkość czcionki, wyjustowany tekst (5/10) - Od razu rzuca się w oczy. Radziłabym zastosować wyjustowanie. Co do czcionki nie mam zastrzeżeń 
~odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (10/10)
Osobiście powiem że gustuję w ciemnych kolorach, twój szablon od razu przypadł mi do gustu :)
-Treść(81/90)
W tym:
~Styl pisania (10/10)
Bardzo dobrze wszystko opisujesz, opowiadanie czyta się w sposób przystępny. Byłam pewna że tak jak na niektórych blogach będę musiała dochodzić o co chodzi, a tu taka miła niespodzianka :)
~fabuła (8/10)
Pomysł na bloga masz bardzo oryginalny. Jest bardzo zaskakujący, jednak osobiście przyznam się że po którymś rozdziale zrobiło mi się niedobrze. Mam takie wrażenie że to nie jest opowiadanie na moje nerwy :)
~'prędkość' akcji (4/5)
Akcja na samym początku przez trzy pierwsze rozdziały rozwija się szybko, jednak później spowalnia odrobinę tempo. Połączenie, którego dokonałaś przekonało mnie, fajnie się czyta.
~sposób zaciekawienia czytelnika (8/10)
Najbardziej ciekawi jak potoczy się relacja Zayna i Astrid, można to było przewidzieć. Jednak dla mnie osobiście ciekawi co stanie się z siostrą Astrid i czy kiedykolwiek ją jeszcze zobaczy.
~umiejętność tworzenia świata przedstawionego oraz jego bohaterów (15/15)
Tutaj nie mam się do czego doczepić. Potrafisz tworzyć świat przedstawiony oraz bohaterów. Czytając bloga coraz bardziej zaczęłam się zastanawiać jakie będę relacje głównych bohaterów. Opisy bardzo szeroko pokazują uczucia głównej bohaterki. Byłam strasznie wściekła kiedy rozdziały się kończyły, wszystko z powodu niedosytu po poprzednim rozdziale.
~opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (9/10)
Jest naprawdę bardzo dobry, jednak brakło mi takiego rozważania. Takiego chwilowego momentu w którym zastanawiała by się nad sobą i innymi. Kilka razy pojawił się taki moment, jednak mam takie wrażenie że brakuje tego w opowiadaniu.
~zapis dialogów (3/5)
Miałam możliwość uciec, a chciałam biec pogadać z Zayn'em. Co się ze mną stało? - Zanim jednak będziesz mogła pogadać z Zayn'em musisz się przebrać - otworzył mi drzwi i wprowadził do pomieszczenia.
Długo dochodziłam do tego czy to dobry zapis, jednak okazało się że nie, Kiedy piszesz o odczuciach, nigdy bohaterki nigdy nie wstawiaj później dialogu osoby trzeciej
Miałam możliwość uciec, a chciałam biec pogadać z Zayn'em. Co się ze mną stało? 
- Zanim jednak będziesz mogła pogadać z Zayn'em musisz się przebrać - otworzył mi drzwi i wprowadził do pomieszczenia.
~interpunkcja (9/10)
Masz ode mnie piątkę za interpunkcję. Punkt został odjęty z powodu iż czasem brakło ci przecinków. Jednak ktoś kto dużo nie czyta tego nawet nie zauważy :)
~spójność tekstu (15/15)
Nie mam się do czego doczepić. Spójny tekst, brak przeskoków akcji,


Ogólna liczba punktów: 96. Jest to ocena Bardzo Dobra


~uwagi/rady dla autora opowiadania:
Dodała bym więcej rozważań, no i zastosowała tą pisownię. Poza tym nic więcej. Czasem zdarzają ci się literówki, jednak brak błędów ortograficznych i językowych. Rozwijaj dalej swoją pasję, pracuj tak dalej. Odnajduj nowych czytelników. Powodzenia w dalszym pisaniu i gratulację =)
~Vove_Diana

6 komentarzy

  1. Bardzo ci dziękuję! Wiem że temat który wybrałam na blog jest 'trudny', dla niektórych czytelników. Jednak mam nadzieje że jakkolwiek ci się spodobał :)
    Bardzo dziękuję za twoją pozytywną ocenę :)
    Pozdrawiam hug ya xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Temat jest trudny, jednak na pewno jeszcze tam wpadnę.
      Powodzenia w dalszym pisaniu :)

      Usuń
    2. proszę, nie dodawaj recenzji póki jej nie sprawdzę, bo nie wypada aby dodawać ją z tyloma błędami.

      Usuń
    3. Rozumiem. Chodź byłam pewna iż została sprawdzona.

      Usuń
    4. Zróbmy tak. jak skończysz recenzje pisz w poście "DO SPRAWDZENIA ". Jak sprawdzimy napiszemy w tytule "SPRAWDZONA". Musisz tez zwracać uwagę na błędy zamawiających. Czytałam jeden rozdział tego opowiadania. Tam było znacznie więcej błędów do zaznaczenia. A chodzi po prostu oto, aby zamawiający mial z tego korzyść. Aby wiedział co ma poprawić.

      Usuń
  2. Spoko niech tak będzie. Tak jak pisałam nie jestem jakimś orłem. Więc muszę się czymś posiłkować. Dzięki że zwracasz uwagę. To jest pierwsza moja recenzja. Jednak postaram się żebt następna była lepsza. Szczególnie iż zabieram się powoli za następną

    OdpowiedzUsuń