Witamy na Recenzowisku.

Zanim się zgłosisz, przeczytaj regulamin, ponieważ niepoprawne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zapraszamy wszystkich!

NABÓR OTWARTY! PROSIMY PRZESYŁAĆ ZGŁOSZENIA ZGODNIE ZE WZOREM I NA MAILA PODANEGO W ZAKŁADCE! CZEKAMY NA NOWE DUSZYCZKI!


ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE ORGANIZOWANYM PRZEZ KATALOG OPOWIADAŃ O WAMPIRACH. SZCZEGÓŁY NA PODSTRONIE.

|08| Zagubiona

Edytuj post

Dzisiaj przychodzę z recenzją dla Zagubionej.
Krótkie opowiadanie, więc szybko zdążyłam je przeczytać i napisać analizę.
Blog: http://live-in-danger.blogspot.com/Kategoria: obyczajowe
 -Wygląd (14/20)  
W tym:
~Wielkość czcionki, wyjustowany tekst (4/10) 
Nie podoba mi się czcionka. Arial nie jest czytelny i ujmuję wyglądowi bloga. Tekst powinien być wyjustowany. Akapity pomijam, nie każdy chce je robić i nie każdy musi.
~odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (10/10)
Bardzo podoba mi się szablon. Jego kolory również są przyjemne dla oka. Jasne, przyciągające uwagę subtelnością. Super :)
-Treść(75/90) 
W tym:
~Styl pisania (8/10)
Styl pisania jest dobrze rozwinięty. Nie jesteś jakimś dopiero zaczynającym bloggerem. Chodzi oto, że umiesz pisać. Umiesz przekazać, to co widzisz w głowie w sposób sensowny. Zdarzają się błędy interpunkcyjne, lecz o tym wspomnę później.
~fabuła (10/10)
Fabuła ciekawa, nietypowa. Kryminał, obyczaj. Trochę tego, trochę tego. Każdy wyobraża sobie bohaterkę po swojemu, nie dodajesz zdjęć. Czasem tak trzeba. Nie zawsze potrzeba przedstawiać czytelnikowi dokładny obraz. Ćwiczmy wyobraźnię. 
Fabuła jak najbardziej mi się podoba, oczywiście dziesięć punktów.
~'prędkość' akcji (5/5)
Moja wypowiedź jest zbędna. Jak na razie wszystko rozwija się we właściwym tempie.
~sposób zaciekawienia czytelnika (10/10)
Jak najbardziej 10. Nie będę tutaj nic zaniżać. Bardzo mnie zaciekawiłaś tajemniczością. Bardzo dobry pomysł na przyciągnięcie chętnego. 
~umiejętność tworzenia świata przedstawionego oraz jego bohaterów (15/15)
Bardzo dobrze opisujesz świat bohatera, to co się tam dzieje. Nie brakuje u ciebie opisów. Mogę widzieć miejsce, w którym znajduje się postać. Mogę widzieć, jak się porusza.
~opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (8/10)
Potrzebujesz trochę więcej opisów. One są, bardzo dobrze, że ich nie unikasz, lecz potrzeba więcej. Łatwiej wtedy coś sobie wyobrazić. Postaraj się nad tym popracować.
~zapis dialogów (0/5)
Bardzo zły zapis dialogów, dlatego zero punktów.
Nie zapisujemy tak:
-Halo? Słyszy mnie pani?-Znany nam już bałwan wyrwał mnie z rozmyśleń.
-Tak?

-Nie słuchałaś mnie.- No dziwne, że bym miała skoro gadał mi o zasadach bezpieczeństwa. O matko co za sztywniak.
A tak:
- Halo? Słyszy mnie pani? - znany nam już bałwan wyrwał mnie z rozmyśleń.
- Tak?
- Nie słuchałaś mnie. - No dziwne, że bym miała skoro gadał mi o zasadach bezpieczeństwa. O matko, co za sztywniak.
~interpunkcja (5/10)
Zapominasz o przecinkach przed żeby, co, czy, gdy. Poczytaj trochę o regułach interpunkcji. To powinno pomóc. Mi pomogło :)
~spójność tekstu (15/15)
Wszystko w porządku. Nie zamierzam się czepiać. Nie wyciągnę błędów z kosmosu.
W sumie zdobyłaś 89 punktów. Jest to ocena bardzo dobra.

~uwagi/rady dla autora opowiadania
Gratuluję dobrego wyniku. Nie mam zarzutów, co do twojego opowiadania. Popraw zapis dialogów, interpunkcję i dodawaj więcej opisów. Urozmaicaj tekst. Powodzenia :)
~Skyfallgirl

2 komentarze

  1. Dziękuję bardzo, za szczerą i obiektywną opinie ;) Ulżyło mi na sercu, gdy czytałam to co napisałaś. Obawiałam się, że możesz mnie skrytykować, ponieważ wbrew pozorom nie mam doświadczenia w pisaniu Twoje słowa bardzo mnie ucieszyły i zmotywowały do dalszego kontynuowania mojego bloga i w rozwijaniu się tym ;)
    Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co:) Moje recenzję nie są z nieba. Są Na Faktach I zawsze StaraM Być Szczera.

      Usuń

© Agata | WioskaSzablonów.