Witamy na Recenzowisku.

Zanim się zgłosisz, przeczytaj regulamin, ponieważ niepoprawne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zapraszamy wszystkich!

NABÓR OTWARTY! PROSIMY PRZESYŁAĆ ZGŁOSZENIA ZGODNIE ZE WZOREM I NA MAILA PODANEGO W ZAKŁADCE! CZEKAMY NA NOWE DUSZYCZKI!


ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE ORGANIZOWANYM PRZEZ KATALOG OPOWIADAŃ O WAMPIRACH. SZCZEGÓŁY NA PODSTRONIE.

|16| Change Me

Edytuj post
Recenzja bloga: Change Me autorstwa anonimowej.

-Wygląd (5/20)
W tym:
~Wielkość czcionki, wyjustowany tekst (5/10)
Czcionka to Arial, jest prosta i nieciekawa. Tekst nie jest wyjustowany. Nie ma akapitów
~odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (0/10)
Szablonu nie ma. Kolor męczy oczy.
-Treść(59/90)
W tym:
~Styl pisania (9/10)
Nie piszesz źle. Zdarzają Ci się literówki, błędy interpunkcyjne, powtarzasz niektóre zwroty. 
Czasami potrafi być na prawdę irytująca ale strasznie mocno ją kocham. Czasem się kłócimy ale mimo wszystko jest najlepsza na świecie.
Poprawnie: Czasem potrafi być naprawdę irytująca, ale strasznie mocno ją kocham. Zdarza nam się kłócić, lecz nie zmienia to faktu, że jest najlepsza na świecie.
Ostatni raz zerkając na siebie w lustrze poprawiłam włosy i zabrałam moją torebkę z dwuosobowego łóżka stojącego w centrum pokoju.
Poprawnie: Ostatni raz zerknęłam na siebie w lustrze. Poprawiłam włosy i zabrałam torebkę z dwuosobowego łóżka, zajmującego centralną część pokoju.
Popełniasz również jeden z najczęstszych błędów: mieszasz czasy. Zaczynasz zdanie w czasie przeszłym, a kończysz w teraźniejszym.
~fabuła (5/10)
Jest typowa, jak w większości fanfików o Justinie. Chłopak jest szefem gangu, a dziewczyna rozpuszczoną, bogatą dziedziczką fortuny ojca.
~'prędkość' akcji (3/5)
Umiarkowana, ale mimo wszystko pomijasz ważne momenty. Nie wiemy w zasadzie nic o tej "wojnie gangów", oprócz tego, że główna bohaterka wpadła tam i została wepchnięta z powrotem do klubu.
~sposób zaciekawienia czytelnika (6/10)
Mnie osobiście nie zaciekawiło na tyle, na ile się spodziewałam. Jest jednak grupa odbiorców, którą do siebie przekonałaś, a to jest najważniejsze.
~umiejętność tworzenia świata przedstawionego oraz jego bohaterów (7/15)
Nie ma szczegółów dotyczących bohaterów. Jeśli ktoś nie kojarzy Justina, nie będzie wiedział jak on wygląda.
~opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (10/10)
Są. Wiemy o uczuciach i miejscach, w których bohaterowie się znajdują. Radziłabym wprowadzić jednak więcej szczegółów dotyczących postaci, by łatwiej było je poznać.
~zapis dialogów (5/5)
Poprawnie zapisujesz dialogi, nie mam tu nic do zarzucenia.
~interpunkcja (7/10)
Czasem brakuje przecinków, między innymi przed "ale". Mimo wszystko jest to zaakceptowania.
~spójność tekstu (7/15)
Omijasz niektóre wątki, czego skutkiem jest to, że nie wiemy co z czego się wzięło. 


W sumie zdobyłaś punktów 64 i jest to ocena dostateczna.

~uwagi/rady dla autora opowiadania
Stwórz coś oryginalniejszego. Poszukaj pasującego szablonu lub zamów go. Na pewno będzie przyciągał więcej czytelników. Popracuj nad interpunkcją. Nie omijaj wątków, jak np. ta "wojna gangów", o której dowiadujemy się w drugim rozdziale.

~barwinka

2 komentarze

  1. Dzięki wielkie za recenzję!
    Zdaję sobie sprawę, że brak szblonu może odpychać czytelników, ale ja osobiście wolę taki wygląd bloga. Nie przekonują mnie te wszystkie szablony, jednak jeśli ma to przyciągnąc więcej ludzi, to zastanowię się nad tym.
    Jeśli chodzi o powtórzenia, to są to jedynie moje
    przeoczenia podczas sprawdzania rozdziałów, ale będę zwracać teraz na to większą uwagę.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi na opisy bohaterów, których rzeczywiście nie ma. Postaram się to zmienić, jak i również przestanę omijać różne wątki.
    Wiem, że fabuła na początku nie powala, ale mam na prawdę multum pomysłów na dalszą część opowiadania.
    Jeszcze raz dziękuję za opinię, na pewno zastosuję się do twoich rad!

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WioskaSzablonów.