Witamy na Recenzowisku.

Zanim się zgłosisz, przeczytaj regulamin, ponieważ niepoprawne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zapraszamy wszystkich!

NABÓR OTWARTY! PROSIMY PRZESYŁAĆ ZGŁOSZENIA ZGODNIE ZE WZOREM I NA MAILA PODANEGO W ZAKŁADCE! CZEKAMY NA NOWE DUSZYCZKI!


ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE ORGANIZOWANYM PRZEZ KATALOG OPOWIADAŃ O WAMPIRACH. SZCZEGÓŁY NA PODSTRONIE.

|23| My Guardian Angel.

Edytuj post

My Guardian Angel
 Blangel
http://my-guardian-angel-by-blangel.blogspot.com/
 -Wygląd (18/20)
W tym:
~Wielkość czcionki, wyjustowany tekst (8/10) 
Podoba mi się styl czcionki. Bardzo ją lubię, ale jest troszkę za malutka. O jedno więcej i będzie dobrze. Tekst nie jest wyjustowany i nie posiada akapitów. 
~odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (10/10)
Cóż mogę powiedzieć? Szalenie podoba mi się szablon wykonany na twojego bloga. Tajemniczy, z pięknym nagłówkiem. Zayn z papierosem - ah. Cudowny. Od razu przykuwa uwagę i zachęca czytelnika do pozostania na blogu.
-Treść(0/90) W tym:
~Styl pisania (9/10)
Spodobał mi się prolog. Naprawdę dobry. Masz lekki styl pisania, pracujesz nad nim, to widać. Oby tak dalej.
Rozdział 1
-Filia błagam Cię, powiedz mi, że jesteś już gotowa do wyjścia.
To nie jest list. Nie używamy form grzecznościowych, pamiętaj. Poza tym po pauzie jest spacja.
W zasadzie nie ma jakiś konkretnych, rażących błędów, abym miała je wypisywać i je wyznaczać. Czasem zdarzają ci się literówki. Lecz komu nie?
~fabuła (10/10)
Wow! Tak, wow. Zaskoczyłaś mnie fabułą. Pomysł jest ciekawy i oryginalny. Już z początku spodobała mi się bohaterka, więc kolejne rozdziały czytałam z przyjemnością.
~'prędkość' akcji (5/5)
Nie mam do czego się przyczepić. Odpowiednia prędkość akcji. Wszystko po kolei. Jest w porządku.
~sposób zaciekawienia czytelnika (10/10)
Kurczę, po krytykowałabym, a tu nie ma co. Zaciekawiasz od prologu do ostatniego, jak na razie, rozdziału.
~umiejętność tworzenia świata przedstawionego oraz jego bohaterów (15/15)
...Mam się wypowiadać? Masz maksymalną liczbę punktów. 
~opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (8/10)
O, a tutaj koleżanko masz popracować nad opisami przedmiotów, krajobrazu. Myśli i uczucia wychodzą ci bardzo dobrze. Ale tego jest za mało. 
~zapis dialogów (0/5)
Zły zapis dialogów i za to od razu zero punktów. Na początku w ogóle mnie zaskoczyłaś. Zapisywałaś didaskalia w osobnym akapicie. 
Po pauzie mamy spację.
~interpunkcja (10/10)
Nie mam zarzutów. Też czasem zapomnę przecinka.
~spójność tekstu (15/15)
Dziewczyno, psujesz moją opinię. Ja w tym gronie oceniam najsurowiej, a co? Tobie wstawiam wszędzie pełne. No, naprawdę. Pisz gorzej, hah. Nie, żartuję. Spójność tekstu jest. Nic nie jest nie jasne. Trzymasz się toru, czytelnik wie o co chodzi.


W sumie zdobyłaś 108 punktów. Jest to ocena bardzo dobra.
~uwagi/rady dla autora opowiadania
Cóż mogę ci radzić? Pisz dalej, rozwijaj pasję. Popraw zapis dialogów. Staraj się ulepszać swój styl pisania. Dodawaj wątki, twórz. Życzę ci weny i powodzenia.
~Skyfallgirl.

2 komentarze

  1. O jejku *-*
    Czytałam wcześniejsze twoje recenzje i stwierdziłam "no dobra. może ktoś w końcu wytknie mi błędy" a tu... Muszę przyznać, że czytałam z uśmiechem :)
    Bardzo dziękuję za czas poświęcony mojemu blogowi... Postaram się poprawić :D

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WioskaSzablonów.