Ariana dla WS | Blogger | X X X

9 maja 2015

|29| Sowa zwrotna na spojrzenia


Sowa zwrotna na spojrzenia
 Adminka Pomyluna
 http://cos-czego-nie-wiem.blogspot.com
-Wygląd (20/20)  
W tym:
~Wielkość czcionki, wyjustowany tekst (10/10) 
Czcionka czytelna o odpowiedniej wielkości. Tekst jest wyjustowany i posiada akapity. Zdecydowanie łatwiej się czyta twojego bloga, jeśli o to dbasz.
~odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (10/10)
Szablon mroczny, ładny. Podoba mi się. Trochę nawiązuje do całego pomysłu opowiadania.
Przyciąga uwagę, nie odpycha czytelnika.
-Treść(89/90) 
W tym:
~Styl pisania (10/10)
Bardzo lekki, poprawny. Nie robisz błędów. Zaciekawiasz czytelnika, starasz się dodawać poprawne rozdziały. Podoba mi się to, że masz pasję i zdolności.
~fabuła (10/10)
Nienawidzę HP. Przepraszam. Ale pomysł jest ciekawy. Inny. Nie taki jak wszędzie :)
~'prędkość' akcji (5/5)
Za co mam ci punkty odejmować? Trafiło mi się opowiadanie, które wszystko ma dobrze. Odpowiadania prędkość akcji.
~sposób zaciekawienia czytelnika (9/10)
Wszystko zaciekawia. Od szablonu po dialogi. Tworzysz wspaniały świat tych bohaterów. Dodajesz opisy dzięki czemu, nie jest nudno. Człowiek nie siedzi z podpartą głową i z nudów przesuwa kursorem po monitorze. 
~umiejętność tworzenia świata przedstawionego oraz jego bohaterów (15/15)
O tym wspomniałam wyżej. Wszystko opisujesz, przedstawiasz w bardzo dobry sposób. Nie mogę dać innej punktacji.
~opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (10/10)
Wiem, jak się czuje bohater. Wiem, jak to przeżywa. Wiem, jak co wygląda. No kurczę, do czego by się przyczepić? Psujesz mi reputację.
~zapis dialogów (5/5)
Poprawny.
~interpunkcja (10/10)
Nie zauważyłam braków przecinków. Stawiasz je w odpowiednich miejscach.
~spójność tekstu (15/15)
Zwolnię się. Co ja mam tu robić? Miałam oceniać, a tu nie ma co. 
-Podsumowanie:
W sumie zdobyłaś 109 punktów. Jest to ocena celująca.
~uwagi/rady dla autora opowiadania
Pisz dalej. Tak, tyle mogę powiedzieć. Rozdziały są odpowiedniej długości. Ciekawe, z opisami, z dialogami, które interesują. Wszystko jest w porządku. Powodzenia i życzę weny :)
~Skyfallgirl
Ode mnie jeszcze link do mojego nowego bloga. Zapraszamhttp://see-you-again-365days-fanfiction.blogspot.com/

4 komentarze

  1. Naprawdę spodziewałam się, że zobaczę coś o wiele, wiele gorszego. Co zobaczyłam? O jeden punkt mniej, niż to możliwe. Serio?
    Bałam się, że potknę się na interpunkcji. Tu akurat było największe zdziwienie.
    Wśród moich obaw byli także bohaterowie. Do teraz wydaje mi się, że ani razu nie opisałam Syriusza, ani kogokolwiek innego. Tu pitoliłam o oczach, tam o oczach, a dokładnego opisu ani razu nie napisałam.
    Też nie lubię HP (nie, wcale nie uwielbiałam go w wieku ośmiu lat...), a całe te czary-mary miały być tylko tłem dla postaci, która mogła być w wieku Huncwotów albo trzydzieści lat starsza.
    Dziękuję dla poświęcony czas dla czytanie tego czegoś, co wychwalałaś, a jest gniotem. Po prostu dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W twojej wypowiedzi brzmi ironia. Jak mam to odebrać?

      Usuń
    2. Szczerze? Sama nie wiem.
      Pisząc go byłam bardziej zajęta przeglądaniem tablicy za kociętami z małopolski niż czymkolwiek innym :P

      Usuń
    3. mam jednak nadzieję, że moja opinia ci odpowiada. Nie oceniam czegoś, bo tak.
      Zresztą to widać po moich recenzjach. Raz daje tak mało, a raz daje tak dużo. Nie każdemu dogodzę.

      Usuń