Witamy na Recenzowisku.

Zanim się zgłosisz, przeczytaj regulamin, ponieważ niepoprawne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zapraszamy wszystkich!

NABÓR OTWARTY! PROSIMY PRZESYŁAĆ ZGŁOSZENIA ZGODNIE ZE WZOREM I NA MAILA PODANEGO W ZAKŁADCE! CZEKAMY NA NOWE DUSZYCZKI!


ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE ORGANIZOWANYM PRZEZ KATALOG OPOWIADAŃ O WAMPIRACH. SZCZEGÓŁY NA PODSTRONIE.

|31| Black Angel

Edytuj post

Witajcie! Dzisiaj mam dla was ocenę bloga Black Angel.
Jego autorką jest Jesica Evans.
http://gabrielle-raven-swann.blogspot.com/

-Wygląd (19/20)  
W tym:
~Wielkość czcionki, wyjustowany tekst (9/10) 
Tekst wyjustowany. Akapity zastosowane. Czcionka dobrze dopasowana, odpowiedniej wielkości, jednak w pierwszym rozdziale jest mniejsza niż w pozostałych.
~odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (10/10)
Blog jest jasny, przejrzysty. Z łatwością można się po nim poruszać, a wszystkie kolory do siebie pasują. Bardzo podoba mi się nagłówek.
-Treść(77/90) 
W tym:
~Styl pisania (8/10)
Styl pisania masz bardzo dobry. Piszesz ciekawie, dokładnie opisując każdą wykonaną czynność przez główną bohaterkę. Parę razy jednak znalazłam kilka błędów składniowych.
 Ja i Louis należeliśmy do poprzedniego gangu, więc te miejsca należą nam się już na samym starcie. 
Poprawnie:
Ja i Louis należeliśmy do poprzedniego gangu, więc te miejsca należą się nam już na samym starcie.
Inny przykład.
Nawet nie wiem, gdzie on jest, ale to pewnie cały szmat drogi stąd.
Cały szmat? To raczej nie jest najlepsze określenie czasu podróży do danego miejsca. Tak byłoby lepiej:
Nawet nie wiem, gdzie on jest. Pewnie droga do niego jest bardzo długa.
Czasami zdarzają ci się również powtórzenia.
Usiadłam przy stole, po drodze zgarniając po drodze białą ścierkę. 
Drugie 'po drodze' jest kompletnie niepotrzebne.
Tak wygląda to dużo lepiej.
Usiadłam przy stole, po drodze zgarniając białą ścierkę. 
~fabuła (10/10)
Fabuła opowiadania bardzo mnie zaciekawiła. Przyznam się szczerze, że jeszcze nigdy nie spotkałam się z pomysłem tego typu. 
~'prędkość' akcji (5/5)
Nie jest ani za szybka, ani zbyt wolna. Wszystko dzieje się we właściwym czasie.
~sposób zaciekawienia czytelnika (10/10)
Wygląd bloga jest ładny i nie odrzuca czytelnika, tylko zaprasza go do przeczytania.
~umiejętność tworzenia świata przedstawionego oraz jego bohaterów (8/15)
Tutaj mnie zawiodłaś. Rozumiem, że jest zakładka "Gang", ale jednak mimo wszystko w rozdziałach, w których pojawia się nowy bohater powinien być przynajmniej z grubsza opisany. Dzięki temu czytelnik nie musi skakać po stronach i gubić wątek czytanej notki. Świat przedstawiony jest bardzo dobrze ukazany.
~opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (7/10)
Przeżycia, uczucia, czy krajobraz są świetnie opisane, jednak brakuje mi jednego elementu. Wygląd części pomieszczeń jest przez ciebie pomijany, a niektórych czytelników może ciekawić m. in. to jak mieszka Raven. Tego mi właśnie zabrakło.
~zapis dialogów (5/5)
Poprawny.
~interpunkcja (9/10)
Nie masz z nią problemu, jednak wychwyciłam kilka momentów, w których umknął ci przecinek, bądź pojawiła się literówka.
~spójność tekstu (15/15)
Tekst jest spójny. Wszystko jest czytelne i łatwo jest się odnaleźć w poszczególnych wątkach.
-Podsumowanie:

W sumie otrzymałaś 96 punktów i jest to ocena Bardzo dobra.

~Uwagi/rady dla autora opowiadania:
Zwracaj większą uwagę na interpunkcję, oraz staraj się opisywać wygląd pomieszczeń. Sprawi to, że czytelnik będzie mógł mniej, więcej wyobrazić sobie jak wygląda dane miejsce i będzie lepiej orientować się w opowiadaniu.

Nightingale

2 komentarze

  1. Dziękuję bardzo za ocenę :)
    Interpunkcja od zawsze była tym, czego nienawidziłam. Na wypracowaniach mogę nie zrobić żadnego błędu ortograficznego, ale przecinki zawsze mi gdzieś znikały ;p
    Popracuję nad opisami, obiecuję ;d
    Jeszcze raz wielkie dzięki,
    pozdrawiam,
    Jesica xx

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WioskaSzablonów.