Witamy na Recenzowisku.

Zanim się zgłosisz, przeczytaj regulamin, ponieważ niepoprawne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zapraszamy wszystkich!

NABÓR OTWARTY! PROSIMY PRZESYŁAĆ ZGŁOSZENIA ZGODNIE ZE WZOREM I NA MAILA PODANEGO W ZAKŁADCE! CZEKAMY NA NOWE DUSZYCZKI!


ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE ORGANIZOWANYM PRZEZ KATALOG OPOWIADAŃ O WAMPIRACH. SZCZEGÓŁY NA PODSTRONIE.

|32| Beige Roses.

Edytuj post
 \
Beige Roses
Agusi77
 http://beige-roses-for-you.blogspot.com/
-Wygląd (19/20)  
W tym:
~Wielkość czcionki, wyjustowany tekst (9/10)
Czcionka ma odpowiednią wielkość. Jest czytelna i pasuje do wyglądu szablonu. Tekst nie jest wyjustowany, ale posiada akapity.
~odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (10/10)
Szablon jest bardzo ładny. Jasny, z ciekawym nagłówkiem. 
-Treść(0/90) 
W tym:
~Styl pisania (10/10)
Masz interesujący styl pisania. Nie robisz rażących w oczy błędów. Pilnujesz się interpunkcji oraz zasad gramatycznych. Tekst czyta się szybko i przyjemnie. Prolog jest tajemniczy, bo nie wiemy o co pokłócili się chłopcy. Ale to dobrze. W następnych rozdziałach czeka wyjaśnienie. Podoba mi się bohaterka. O tym później.
~fabuła (10/10)
Fabuła jest świetna! Nietypowa i inna. Nie jest to mało oryginalne fanfiction o One Direction.
Nie wylałaś kawy na Harry'ego i nie zakochał się w tobie od pierwszego wejrzenia.
Rodzina Kathleen jest irytująca, ale zarazem ciekawa. Te ich religijne zwyczaje, zachowania.
~'prędkość' akcji (5/5)
Jest odpowiednia. Nie pędzisz z akcją, nie przyśpieszasz niczego. Stopniowo odkrywamy nowe rzeczy.
~sposób zaciekawienia czytelnika (10/10)
Co prawda, nie lubię opowiadań o szkole. Zwłaszcza FF o 1D, gdzie są w liceum. Chyba, że to nauczyciele, wtedy chętnie czytam takie historie. Ale mimo tego, mimo moich uprzedzeń bardzo mnie zaciekawiłaś. Tak jak mówiłam, to rodzina Kath przyciągnęła moją uwagę. Dopiero potem ona sama i Zayn.
~umiejętność tworzenia świata przedstawionego oraz jego bohaterów (12/15)
Nie jestem zwolenniczką przedstawiania postaci w zakładce "Bohaterzy". Okej, zdjęcia są w porządku. Ale opisy ich nie powinny znajdować się tutaj. Wolę je wplecione w rozdziały.
Jednak ze wszystkim innym świetnie dałaś sobie radę. Opisałaś życie, świat bohaterów. Wspominałaś też o ich wyglądzie mimo podanych zdjęć. To dobrze. 
~opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (10/10)
Bardzo dobrze opisujesz uczucia postaci. Oraz to o czym myślą. Mogę sobie wyobrazić, jak mieszkają, jak wygląda szkoła czy otoczenie. 
~zapis dialogów (5/5)
Prawidłowy. 
~interpunkcja (10/10)
Nie zauważyłam błędów interpunkcyjnych. Raczej rzuca mi się to w oczy. A ty bardzo tego pilnujesz, więc dziesięć ci się należy.
~spójność tekstu (15/15)
Jak najbardziej wszystko jest w porządku. Nie przeskakujesz z momentu do momentu. Sytuacje są jasne, nie siedzę przed monitorem i nie zastanawiam się o co ci chodziło. 
 W sumie zdobyłaś 106 punktów. Jest to ocena celująca.
~uwagi/rady dla autora opowiadania
Wystawiam ci tę ocenę z czystym sercem. Należy ci się taka liczba punktów. Starasz się zaciekawić czytelnika, dbasz o styl i poprawność. Przyciągasz uwagę fajną fabułą. Oby tak dalej. Promuj bloga i zdobywaj fanów.
~Skyfallgirl

2 komentarze

  1. No cóż, trochę się zbierałam do napisania tego komentarza. Wybacz, jeżeli napiszę coś głupiego albo zrobię jakiś błąd, ale jestem strasznie zmęczona.
    Po pierwsze chciałam się podziękować za tę szybką recenzję. Jestem bardzo zaskoczona tak pozytywną oceną. Szczerze? Spodziewałam się czwórki, no, może piątki.
    Nie wiem, którą lekcję przespałam, ale nigdy nie słyszałam o terminie "wyjustować". Jak Boga kocham, od dwóch lat odkąd bloguję tego nie słyszałam. Ale bardzo szybko ogarnęłam sprawę i naprawdę tekst wygląda lepiej. Dzięki!
    Jak pierwszy raz czytałam recenzję, to spojrzałam na : Treść(0/90) i byłam taka zaskoczona. "Aż tak źle ze mną?" Ale na szczęście tak nie było, ufff.
    Co do tej zakładki, prawda jest taka, że każdy inaczej do tego podchodzi. Niektórzy lubią opisy, niektórzy nie, to zależy od człowieka. Umieściłam takowe, ponieważ myślę, że lekko wprowadzają w klimat, nie zdradzając przy tym zbyt wiele. A wszystko co w nich zawarte znajdzie się w tekście, więc jest dobrze :D
    Chyba najbardziej byłam zadowolona z 10 punktów za interpunkcję. Pękam z dumy! Od zawsze mam z nią problem, więc wiem, że często robię błędy interpunkcyjne, ale staram się tego pilnować. Z doświadczenia wiem, że trudno wyłapać takie błędy, jeżeli nie są rażące :D
    No cóż, kończąc moją bezsensowną pisaninę, chciałam ci jeszcze raz podziękować za ocenę. Chyba najbardziej za to magiczne "wyjustowanie" tekstu, ha. Jestem bardzo zadowolona z wystawionej mi oceny, ale nie zamierzam spocząć na laurach i chcę dalej się rozwijać ;) Mam nadzieję, że twoje "życzenia" się spełnią i zdobędę więcej czytelników.
    Dziękuję i przepraszam za zwłokę,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, czasami zapominam podliczyć punkty "Treść" i nie zapisuję, ale nie wpływa to na końcowy wynik. Jak sama zresztą zauważyłaś :)
      Życzę ci jeszcze większej ilości czytelników. Z całego serca. Wiem, jak to jest ważne. Sama prowadzę blogi. Patrzę na nie i widzę błędy, to prawda. Ale coraz nowsze opowiadania są lepiej prowadzone.
      Mam nadzieję, że kiedyś wydasz książkę i będę mogła iść po podpis. Albo razem spotkamy się na rozdawaniu autografów hahaha, żartuję. Ale pracuję nad swoim marzeniem, bo wiem, że nie można tego zostawiać.
      Musisz chcieć i wierzyć. Wtedy na pewno się uda.
      Powodzenia, Alicja

      Usuń

© Agata | WioskaSzablonów.