Witamy na Recenzowisku.

Zanim się zgłosisz, przeczytaj regulamin, ponieważ niepoprawne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zapraszamy wszystkich!

NABÓR OTWARTY! PROSIMY PRZESYŁAĆ ZGŁOSZENIA ZGODNIE ZE WZOREM I NA MAILA PODANEGO W ZAKŁADCE! CZEKAMY NA NOWE DUSZYCZKI!

04.08.2017 r. — przewidywana data opublikowania oceny bloga Niania Louis Tomlinson.


ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE ORGANIZOWANYM PRZEZ KATALOG OPOWIADAŃ O WAMPIRACH. SZCZEGÓŁY NA PODSTRONIE.

|33| Sinister.

Edytuj post

Sinister
sheeranable x
http://sinisterstylesfanfic.blogspot.com/
-Wygląd (15/20)  
W tym:
~Wielkość czcionki, wyjustowany tekst (5/10) 
Wielkość i wygląd czcionki jest dobry. Tekst nie posiada akapitów, nie jest wyjustowany. Nie wygląda estetycznie. 
~odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (10/10)
Szablon jest w ciemnych kolorach. Odcienie granatu są ładne, nagłówek bardzo mi się podoba. 
-Treść(67/90) 
W tym:
~Styl pisania (5/10)
Robisz dużo błędów interpunkcyjnych. Zapominasz o przecinkach, gdy się do kogoś zwracasz. A także o tym, że po myślniku jest spacja.
 -Co tam Shawty? – usłyszałam wesoły głos Vicky.
 - Co tam, Shawty? – usłyszałam wesoły głos Vicky.
Opowiadanie to nie list. Tutaj nie używamy zwrotów grzecznościowych. Nie pisz "Ci, Tobie" z dużej litery.
Tutaj na przykład przecinek nie jest potrzebny:
. Niedawno, przyjechali do mnie… Moi dziadkowie.
Niedawno przyjechali do mnie… Moi dziadkowie.
Z kolejnymi rozdziałami twój styl pisania się poprawia. Dodajesz więcej opisów, uważasz na błędy, jest coraz lepiej. 
~fabuła (10/10)
Mnie zaciekawiła, a rzadko tak bywa. Naprawdę cenię opowiadania, które nie mają tej samej lub podobnej fabuły. Ta jest inna.
~'prędkość' akcji (5/5)
Jak na tyle rozdziałów, to prędkość akcji jest prawidłowa.
~sposób zaciekawienia czytelnika (5/10)
Gdyby nie te błędy, nie duże, ale jednak, to czytałoby się to przyjemniej. Przynajmniej mi. 
Sama często nie zauważam SWOICH błędów. Ale u kogoś rzucają mi się w oczy.
Pamiętaj o przecinkach, o odpowiednim zapisie dialogów. Uważaj również na literówki. 
Gdyby nie to wszystko, na pewno zaciekawiłabyś mnie tak, że nie oderwałabym się od komputera, póki bym nie przeczytała całego opowiadania. Ale przez to odczuwałam nieco niechęć.

~umiejętność tworzenia świata przedstawionego oraz jego bohaterów (12/15)
Starasz się, aby dodawać opisy otoczenia, miejsc, gdzie znajdują się postacie.
W nowszych rozdziałach jest znacznie lepiej. Robisz ciekawe opisy, które pozwalają na wyobrażenie sobie tego wszystkiego.
~opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (7/10)
Opisy uczuć są. Opisy myśli, krajobrazu i wszystkiego dookoła też się znajdują. Pamiętaj tylko o powtórzeniach. Unikaj ich, zastępując innymi słowami.
~zapis dialogów (0/5)
Nieprawidłowy.
Tak jak mówiłam, zapominasz o spacji po myślniku.
Nie będę tu mówiła o dewizach i pół pauzach. Wiadomo, że książki nikt tu nie pisze i można użyć dewizy, znajdującej się na klawiaturze.
~interpunkcja (7/10)
Na początku kompletnie zapominałaś o przecinkach przed "że", "ale", "czy". Teraz już się bardziej pilnujesz, lecz zdarzają się błędy.
~spójność tekstu (15/15)
Spójność tekstu jest w porządku. Nie mam tutaj zastrzeżeń.
W sumie zdobyłaś 82 punkty. Jest to ocena dobra.
~uwagi/rady dla autora opowiadania
Popracuj nad wytyczonymi radami. Myślę, że jesteś na coraz lepszej drodze. Podoba mi się to, że zaczęłaś poprawiać swoje błędy i styl. Powodzenia i weny :)
~Skyfallgirl

1 komentarz

  1. Dziękuję bardzo za recenzję :>
    Postaram się zwrócić większą uwagę na te reczy
    z niektórych nawet nie zdawałam sobie sprawy :o

    Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i pomoc ♥

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WioskaSzablonów.