Ariana dla WS | Blogger | X X X

1 czerwca 2015

|46| Jestem Hariett Keeper. Córka Apollina - boga sztuki.




Witam ponownie.
Dzisiaj przybywam z recenzją bloga: http://hariett-corkaapollina.blogspot.com
Autorki: Susan Kelley
Kategorii: Fanfiction



-Wygląd (19/20)

~Wielkość czcionki, wyjustowany tekst (9/10) 
Czcionka jest dobra. Tekst wyjustowany. Brak akapitów. Powinnaś je zrobić. Moja mała rada.
~odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (10/10)
Przyznam się, że nie jest to moja kolorystyka. Pomimo tego, szablon bardzo mi się spodoba. Kolory ładnie się zgrywają. Jak dla mnie może być.

-Treść(87.5/90)

~Styl pisania (10/10)
Masz lekki styl pisania. Bez problemu odnalazłam się w twoim opowiadaniu.  Przyjemnie mi się go czytało. Nie popełniasz błędów ortograficznych, ani leksykalnych. Raz czy dwa razy zdarzyły się literówki, jednak pilnujesz tego.
~fabuła (10/10)
Po mimo, że jest to Fanfiction o Percy, fabuła nie jest ściągnięta. Wymyślasz swoją kontynuację tej książki. Przekonałaś mnie tym. 
~'prędkość' akcji (3.5/5)
Jest szybka jednak ma to swój urok. Podoba mi się pomysł.
~sposób zaciekawienia czytelnika (10/10)
Mnie zaciekawiła opowieść. Przyciągają czytelników pytania: czemu oskarżają ją o kradzież? Co ona zrobi i czy wróci do domu?
~umiejętność tworzenia świata przedstawionego oraz jego bohaterów (15/15)
Dajesz sobie z tym radę. Tak jak pisałam masz lekki styl, który przekłada się również tutaj. 
~opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (10/10) 
Wszystko jest na swoim miejscu. Piszesz o wszystkim, o krajobrazie, uczuciach i całej reszcie. Czytając, przynajmniej ja tak miałam, że widziałam wszystko, tak jakbym to ja była bohaterką.
~ Zapis dialogów (5/5)
W początkowych rozdziałach był on zły. Jednak szybko się poprawiłaś. Stosujesz Dywiz tak jakby był pauzą lub półpauzą. Nie powinno się stosować Dywiz, gdyż mają one inne zastosowanie.( jednak stosując je jako pauzy robisz przed nimi spacje, które prawidłowo tak jak ty masz stosuje się przy pauzach, a nie dywizach ). Zastosuj prawidłową pisownię, stworzysz ją dzięki kombinacji klawiszy  Alt+0151 − pauza, Alt+0150 − półpauza. One są na Windows, a na Mac OS  Alt+- (półpauza) i Alt+Shift+- (pauza)
~interpunkcja (9/10) 
Stosujesz się do zasad. Kilka razy zauważyłam, brak przecinka przed "a". Jednak musiałam długo tego szukać.
~spójność tekstu (15/15)
Spójny tekst. Bardzo łatwo się domyślić o czym piszesz. Nie przeskakujesz z momentu do momentu. Starasz się trzymać jednego czasu. Mogę ci tylko pogratulować.


W sumie zdobyłaś 106.5 punktów. Jest to ocena Celująca.

~uwagi/rady dla autora opowiadania
Nie mam pojęcia, co napisać. Nie pierwszy raz wstawiam dobrą ocenę, jednak pierwszy raz wstawiam Celującą. Hmm, gratulację. Pisz tak dalej, rozwijaj pasję. Jestem naprawdę mile zaskoczona i szczęśliwa, mogąc po raz kolejny recenzować jedno z twoich opowiadań.
Życzę powodzenia
~Vove_Diana

2 komentarze

  1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się niezmiernie !! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń