Witamy na Recenzowisku.

Zanim się zgłosisz, przeczytaj regulamin, ponieważ niepoprawne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zapraszamy wszystkich!

NABÓR OTWARTY! PROSIMY PRZESYŁAĆ ZGŁOSZENIA ZGODNIE ZE WZOREM I NA MAILA PODANEGO W ZAKŁADCE! CZEKAMY NA NOWE DUSZYCZKI!

04.08.2017 r. — przewidywana data opublikowania oceny bloga Niania Louis Tomlinson.

|49| Blizny nigdy nie znikają

Edytuj post

Nazwa bloga: Blizny nigdy nie znikają
Autor bloga: Rid
Adres bloga: www.scar-never-fade.blogspot.com
- Wygląd (16/20)  W tym:
~Wielkość czcionki, wyjustowany tekst (6/10) 
Nie podoba mi się styl czcionki. Nie jest ładny. Ariel nijak się ma do całego wyglądu bloga. No i jest troszkę za mały, jak dla mnie. Tekst jest wyjustowany, chociaż na końcu zostawiasz bardzo dużo "w","i". Nie robisz akapitów, a wyglądałoby to estetyczniej. Możesz spróbować.
~odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (10/10)
Bardzo ładny szablon. Podobają mi się te kolory. Uwielbiam granat. Nagłówek jest dobrze wykonany, CSS jest skromne, ale w porządku. Nie wiem, kto robił szablon, czy ty, czy szabloniarnia, ale dobra robota. 
- Treść(60/90) W tym:
~Styl pisania (7/10)
Nareszcie trafiłam na jakieś opowiadanie, który nie zawiera błędów, co drugie zdanie. Naprawdę. Ulżyło mi. Twój styl pisania jest lekki, jeszcze nie wypracowany, ale prawidłowy. Zauważyłam za dużo dialogów, a za mało opisów. A ja wiem, że ty umiesz je robić. Więc musisz się postarać i zaciekawiać czytelnika.
Czasami zapominasz "ę". Sprawdzaj tekst przed dodaniem. Zdarzają ci się literówki.
- Wiesz {przecinek} boi sie i aż mi za niegi wstyd.
Następnie ja ide rozmawiać {...}
{...} i lekko cie szturchnie.
- Sama nie wiem. Jest jakimś {to jakimś bym usunęła" idiotą, to ja zawsze mam takiego pecha. Chcesz się zamienić? Ja skocze po broń, a ty...
- Czyżby Luke przyprowadził nową dziewczynke
- Masz kogoś lepszego? - spytałam {przecinek} wybuchając śmiechem  widząc jego zdziwienie. {gdy zauważyłam jego minę.}
Mieszasz czasy! To jest duży błąd. Musisz uważać jak piszesz. Albo wybierasz czas teraźniejszy albo przeszły. Nie oba na raz.
Wróciłam do domu. Czułam się źle, bardzo źle. Nie tak to miało być, cholera. Dlaczego nic nie idzie {szło}zgodnie z planem? A najgorsze jest {było} to, że jeżeli Drew wiedział {przecinek} gdzie mnie znaleźć {przecinek} to wie też {przecinek} gdzie mieszkam ja i brat. Narazie {na razie} nic mu nie jest {było}, ale nie zapowiadało się ciekawie. Dony nie było, śpi {spała}u jakiegoś chłopaka. Wolę {wolałam} o tym nie myśleć.
- Czasami zastanawiam się jak to się stało, że jesteśmy razem. Mam wrażenie, że każdy wokół chce mi Cię ukraść.

- O czym Ty mówisz? - spytałam zdziwiona.
To nie jest list. Nie używamy form grzecznościowych.
~fabuła (8/10)
Fabuła jest dosyć ciekawa. Lubię mafię, gangi, te sprawy. Dlatego mnie zaciekawiło. Chciałabym jeszcze, żeby sposób wykonania był lepszy, ale nie jest tak źle.
~'prędkość' akcji (5/5)
Nie za szybko, nie za wolno. Moim zdaniem dobrze rozwijasz akcję i wątki.
~sposób zaciekawienia czytelnika (8/10)
Z tym też nie masz większego problemu. Zaciekawiasz, ale musisz pracować nad dokładnością. To też jest bardzo ważne. Sprawdź błędy przed dodaniem rozdziału.
~umiejętność tworzenia świata przedstawionego oraz jego bohaterów (5/15)
Tutaj się przyczepię. Zdecydowanie za mało opisów. Bardzo zdawkowo wspominałaś o życiu postaci. O wyglądzie. Nie zakładaj od razu, że każdy wie, jak wyglądają. Wczuj się w to, co chcesz przekazać. 
~opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (5/10)
Wiem, że główna bohaterka do grzecznych nie należy, ale można unikać kolokwializmu i dodawać opisy uczuć, przemyślenia. To bardzo wzbogaca tekst.
~zapis dialogów (0/5)
Nieprawidłowy. O zapisie dialogów poczytaj na różnych stronach. Tam będziesz miała to dokładnie wyjaśnione.
~interpunkcja (7/10)
Pracuj nad interpunkcją. Wymieniłam ci błędy jakie najczęściej popełniasz. Weź to pod uwagę.
~spójność tekstu (15/15)
Spójność tekstu prawidłowa. Brak przeskoków, wszystko jest jasne dla czytelnika. 
W sumie zdobyłaś 76 punktów. Jest to ocena dobra.
~uwagi/rady dla autora opowiadania
Wystawiam ci taką ocenę z czystym sercem. Wiem, że nie jest najgorzej, ale też wiem, że trochę pracy trzeba. Człowiek uczy się na błędach. Jeśli dalej będziesz się rozwijać i poprawiać sztukę pisania, będzie lepiej. 
Życzę weny i powodzenia.
Skyfallgirl 

1 komentarz

© Agata | WioskaSzablonów.