Witamy na Recenzowisku.

Zanim się zgłosisz, przeczytaj regulamin, ponieważ niepoprawne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zapraszamy wszystkich!

NABÓR OTWARTY! PROSIMY PRZESYŁAĆ ZGŁOSZENIA ZGODNIE ZE WZOREM I NA MAILA PODANEGO W ZAKŁADCE! CZEKAMY NA NOWE DUSZYCZKI!


ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE ORGANIZOWANYM PRZEZ KATALOG OPOWIADAŃ O WAMPIRACH. SZCZEGÓŁY NA PODSTRONIE.

|68| Wojenna gra

Edytuj post

☺Cześć! Jadę z recenzjami jak burza, nie?☺
Mam wolną kolejkę - zapraszam do zamawiania!
Dziś mam dla Was recenzję bloga wojenna-gra.blogspot.com
Autorka: Herra Sombra

     WYGLĄD (20/20)
      wielkość czcionki, wyjustowany tekst (10/10)
     Do czcionki nie mam żadnych zastrzeżeń. Dobry kolor, krój, wielkość. Tekst wyjustowany, akapity zastosowane. Wygląd czcionki idealny. To samo czcionka gadżetów. Dobra wielkość i kolor.

     – odczucia do kolorystyki bloga, jak i całego szablonu (10/10) 
     Szablon świetny. Moje kolory. Minimalistyczny. Główny obraz przyciąga uwagę. Pochwalam nieruchomą grafikę. Szablon nastrojowy, pasuje do klimatu opowiadania.

TREŚĆ (86/90) 
     - styl pisania (10/10)
    
Tu nie mogę dać mniej punktów. Piszesz jak prawdziwa profesjonalista. Bardzo spodobała mi się zakładka "Gabinet Szefowej". Masz bardzo rozwiniętą wyobraźnie i umiesz wciągnąć czytelnika w opowiadanie. Masz świetny styl pisania, pasujący do tematu opowiadania. Piszesz tajemniczo i jednocześnie otwarcie. Wielkie brawa.

     – fabuła (10/10)
     Oryginalność to twoja wielka zaleta. Nigdy nie czytałam fan fiction o Pingwinach z Madagaskaru i nie spodziewałam się, że ktoś może stworzyć tak wspaniałą i wciągającą historię na podstawie tego serialu. 

     – "prędkość" akcji (5/5) 
     Akcja rozwija się w odpowiednim tempie. Szybka, jednak w takich opowiadaniach ma to swój urok i swoją rolę.

     – zaciekawienia czytelnika (8/10) 
     Hmm... Mnie osobiście zaciekawiło, ale nie aż tak bardzo, żebym siedziała przed telefonem lub komputerem non stop i czytała. Jednak przyjemnie mi się to opowiadanie czytało.

     – umiejętność tworzenia świata przedstawionego i bohaterów (15/15)
     Jak już wspominałam - piszesz jak prawdziwa profesjonalistka. Gdy czytam tak świetnie napisane opowiadanie czuję dumę, bo uczestniczę we wspieraniu przyszłych pisarzy.

     – opisy (przedmiotów, krajobrazu, przeżyć/uczuć) (10/10)  
     Wszystkie opisy rozwinięte i szczegółowe. Najlepiej idą ci opisy krajobrazów i miejsc, ale z reszta też dajesz radę.

     – zapis dialogów (4/5)
     Zapis dobry, ale znalazłam jeden błąd:
    
Edwin westchnął tylko, będąc już coraz bardziej zniecierpliwionym.(Tu powinno być przejście do następnej linijki) — Jak ma tam prawdziwy arsenał, to wystarczy — dodał po chwili, wkraczając do wnętrza starej fabryki.

     – interpunkcja (10/10)  
     Nie zauważyłam ani jednego braku przecinka czy kropki. Gratuluję.

     – spójność tekstu (14/15) 
     Tekst spójny, ale niektóre rozdziały zaczynają się w dziwnym miejscu, czasie i są pisane z perspektywy innych osób. To trochę przeszkadza, ale takie są uroki kryminałów.

     PODSUMOWANIE     
     Zdobyłaś 106 punktów na 110 możliwych, co daje celującą.

     Wielkie gratulacje, kochana! Jesteś na drodze do sławy i perfekcji! Gratuluję i życzę powodzenia.

     ~ Susan Kelley
~Su 
 

7 komentarzy

  1. Dziękuję serdecznie za ocenę i czas poświęcony mojemu opowiadaniu!
    Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się jej tak szybko.
    Cieszę się, że zarówno moje opowiadanie, jak i sam blog wywołały pozytywne wrażenie.
    Polski fandom Pingwinów z Madagaskaru nie jest wcale taki mały. ;) Choć teraz, gdy serial się skończył, duża część fanów się wykruszyła, ale nadal można znaleźć sporo fanfików do tego serialu.
    Jeśli zaś chodzi o zapis dialogów — dziękuję za zwrócenie mi na to uwagi.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozytywne odebranie oceny :)

      Również pozdrawiam

      Usuń
  2. I know this website provides quality dependent articles and additional information, is there any other web site which
    gives these kinds of things in quality?

    Allso visit mmy web-site; my site - dementia-symptoms.blogspot.com -

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorszej oceny chyba jeszcze w życiu nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam że bardziej się trzeba postarać na oenę celującą -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w opowiadaniu nie ma błędów i jest ciekawe to jak najbardziej zasługuje na ocenę celującą

      Usuń

© Agata | WioskaSzablonów.