Witamy na Recenzowisku.

Zanim się zgłosisz, przeczytaj regulamin, ponieważ niepoprawne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zapraszamy wszystkich!

NABÓR OTWARTY! PROSIMY PRZESYŁAĆ ZGŁOSZENIA ZGODNIE ZE WZOREM I NA MAILA PODANEGO W ZAKŁADCE! CZEKAMY NA NOWE DUSZYCZKI!

04.08.2017 r. — przewidywana data opublikowania oceny bloga Niania Louis Tomlinson.

Podsumowanie stażu

Edytuj post
lost, not found
Myślę, że rozwijasz się w dobrym kierunku. Piszesz dobre oceny, ale nieco za krótkie. Rozwijaj swoje myśli i pomagaj innym w szczegółowy sposób. Sądzę, że znajdzie się miejsce w naszej załodze na kolejną duszyczkę na stałe. 
Najl Czufa
Twoje recenzje są długie i poprawiają się z każdą następną. W ciągu miesiąca zrobiłaś duży postęp. Wywiązywałaś się z terminów, nie było problemu z kontaktem. Również i dla Ciebie znajdzie się miejsce! Mamy nadzieję, że chcesz tu pozostać.

Valkiria Diane
Damy Ci szansę, choć musisz nieco dopracować swoje recenzje. Zacznij od tego, że nie mogą być one tak krótkie i mało szczegółowe. Potrzebują zawierać więcej konkretów. Chcemy zobaczyć czy poradzisz sobie, ale wykorzystaj koło ratunkowe. Pamiętaj, że możemy Ci pomóc, nie gryziemy i też popełniamy błędy. Przecież jesteśmy tylko ludźmi. Prawda?

Gratulujemy naszym trzem stażystkom. Od dzisiaj jesteście pełnoprawnymi oceniającymi na Recenzowisku. Mamy nadzieję, że utrzymacie się w naszych szeregach jak najdłużej.

1 komentarz

  1. Ja również gratuluję naszym STAŻYSTKOM (wybaczcie, ale zauważyłam błąd, literówkę... Nie wiem jak to nazwać, bo to zależy od tego, czy piszący zdawał sobie sprawę z tego, jak wygląda poprawna forma tego wyrazu. W każdym razie mam nadzieję, że wszyscy wiemy, że słowo "stażystką" jest napisane w liczbie pojedynczej.)
    Tak poza tym nie zauważyłam więcej błędów, ale mam nadzieję, że się na mnie za wytknięcie tej jednej pomyłki nie obrazicie. Cieszę się, że kolejne osoby dołączyły do załogi (choć przyznam, że dopiero pierwszy raz od jakiś trzech tygodni znalazłam czas, by odpalić kompa w celu załatwienia spraw innych niż urzędowe, więc ich recenzji nie czytałam), to na pewno poprawi jakość waszych notek i pomoże rozwijać warsztat. Jak to mówią co dwie głowy to nie jedna, więc im więcej tym lepiej, prawda? ;) W każdym razie według mnie wszystko powoli zmierza w dobrym kierunku i z tego co zdążyłam zauważyć (a było to jakiś czas temu, po tej awanturze, która powstała pod recenzją mojego bloga) stałyście się ostrożniejsze i bardziej wyczulone na długość notek, ewentualne błędy, spójność w opisywaniu kolejnych aspektów danej, podlegającej ocenie kategorii oraz argumentację i uwagi, mające na celu pomóc autorowi opowiadania poprawić jakość swojej pracy. Jeśli wciąż nad tym pracujecie to znaczy, że robicie postępy ;)

    Uuuu, ale się rozpisałam xD Dawno mnie tu nie było, więc pewnie musiałam nadrobić ten czas. Pewnie i tak was to nie interesuje, ale cóż, i tak postanowiłam wstawić ten komentarz ^^ Mam nadzieję, że was za bardzo nie zanudziłam xD

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WioskaSzablonów.