Ariana dla WS | Blogger | X X X

12 października 2015

WYNIKI

Przedłużyłam termin kilkakrotnie, to poskutkowało. Dostałyśmy naprawdę sporo prac. Nie porządkuję ich miejscami, tutaj się to nie liczy. Oto lista osób, które zostały przyjęte do projektu Napiszmy Wspólną Książkę:
iwona lechocka
slava
olga rogala
Gabsone nene
amelia jane
Griffin
Mary Stealnight

PROSZĘ O WYSŁANIE MI ADRESU MAIL, ABYM MOGŁA DODAĆ WAS
DO BLOGA PROJEKTU. Rozumiem, że każdy posiada Blogger, a jeśli nie, to trzeba go założyć.
Regulamin znajdziecie na stronie projektu. http://projekt-nwk.blogspot.com/
Przepraszamy za niedogodności z szablonem na Recenzowisku, to moja wina, niedługo powinno być dobrze. Mam nadzieję, że wrócimy do tamtego wyglądu.

3 komentarze

  1. Cześć! Super, że się dostałam, ale w mojej nazwie jest błąd. Powinna być MARY Stealnight. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dzięki za przyjęcie mnie do projektu. Bardzo jestem ciekawa, jak to się wszystko rozwinie. Mój email to grifosaurus@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że wspólnie stworzymy coś tak niesamowitego!
    E-mail: agata.m266@gmail.com

    OdpowiedzUsuń