Ariana dla WS | Blogger | X X X

19 grudnia 2015

Sprostowanie

Serdecznie witam wszystkich czytelników (jeśli możemy Was tak nazwać) Recenzowiska. Piszę tę stosunkowo krótką notatkę, ponieważ mamy kilka spraw do omówienia i pomyślałam, że mogłaby się przydać. 
Po pierwsze. 
Naprawdę bardzo dziękujemy koleżankom z Wspólnymi Siłami za pokazywanie błędów w naszych recenzjach. Nikt nie jest idealny, prawda? A ludzie pozostaną tylko ludźmi. Chyba, że zaczniemy wykorzystywać więcej niż dziesięć procent swojego móżdżka. Na pewno w czasie nadchodzącej przerwy świątecznej zajmiemy się korektą wszystkich ocen i weźmiemy pod uwagę wszystkie Wasze cenne rady. Ufam, że się przydadzą. 
Po drugie. 
Jak wspomniałam już o tym nieco wyżej, Recenzowisko czekają ogromne zmiany i nie mam na myśli jedynie korekty recenzji. Zajmiemy się dosłownie wszystkim i zrobimy wszystko, co w naszych mocach, by podnieść poziom ocenialni (tak, to było celowe powtórzenie).
Bardzo dziękuję za uwagę. Wiem, że niewiele tą notatką wniosłam, ale miałam taką potrzebę i odczuwałam pewną powinność, by ją napisać. Mam nadzieję, że złagodziłam chociaż trochę sytuację, która miała miejsce pod komentarzami oceny Skyfallgirl. 
Pozdrawiam x. (Przepraszam za brak akapitów, Word i ja ostatnio mamy kryzys w związku)

13 komentarzy

  1. Komciały wam nie tylko łoceniajonce z WS :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem dziękuję wszystkim, którzy pokazali nam błędy. W najbliższym czasie zostaną one skorygowane. :D

      Usuń
  2. Sztama :D świetnie!

    PS. https://pl.wikipedia.org/wiki/Mit_10%25_m%C3%B3zgu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do P.S. Shit, nie miałam pojęcia, ale pozwól, że wciąż będę wmawiała kolegom, że niewiele im z więkzego wysiłku mózgu pozostało. :D

      Usuń
    2. No wiesz co, Skoia? :D
      http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/PS;1585.html

      Usuń
    3. Wiedziałam, że ktoś to napisze xD pewnych nawyków trudno się pozbyć. Gdyby się tylko dało edytować komcie...
      Sko.

      Usuń
  3. Ja żywię nadzieję, że Skyfallgirl przestanie uważać każdy nasz komentarz za wypowiedzenie wojny.
    No i że to nie będą puste słowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. (zapomniałam dopisać)
    PS Wiecie, od czego mogłybyście zacząć? Od wyłączenia moderacji komentarzy. To jest jak cenzura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to dobrze, że wreszcie ktoś inny niż Skyfallgirl się odezwał, i to w sposób cywilizowany. ;)
    Tak trzymać, poprawiajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam inne pytanie: Kiedy odpowiecie na zgłoszenia z naboru?

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, najlepiej usunąć niekorzystne komcie. Usuwanie dowodów to nie jest najlepsze wyjście, bo ludzie mają taką opcję jak screen-shot. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno wisi pod kategorią "jak się zachowywać w internetach, by wyjść na egocentryka". ;)

      Usuń