Witamy na Recenzowisku.

Zanim się zgłosisz, przeczytaj regulamin, ponieważ niepoprawne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zapraszamy wszystkich!

NABÓR OTWARTY! PROSIMY PRZESYŁAĆ ZGŁOSZENIA ZGODNIE ZE WZOREM I NA MAILA PODANEGO W ZAKŁADCE! CZEKAMY NA NOWE DUSZYCZKI!

04.08.2017 r. — przewidywana data opublikowania oceny bloga Niania Louis Tomlinson.

|ODMOWA| Prawdziwa legenda

Edytuj post
Blog: Prawdziwa legenda
Autor: Taka Miłość
Oceniający: Najl
Autorka usunęła swoje opowiadanie bez wcześniejszego poinformowania.

8 komentarzy

  1. Współczuję Ci takiego czegoś. To już nawet podchodzi pod brak szacunku, ponieważ recenzowanie nie jest takie proste, zwłaszcza, że Twoje są naprawdę rozbudowane. Sama recenzuję, więc wiem, ile czasu to zabiera. Najbardziej irytujące jest to, kiedy opowiadanie jest naprawdę długie, a już ocenione zostało ponad połowę i tyle czasu poszło w tyłek... :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miałam już taki przypadek, gdzie oceniłam 21/30 rozdziałów i autorka nagle...

      Usuń
    2. Kiedy ona nie usunęła rozdziałów, tylko przenosi się na innego bloga, lol. Też pisałam jej ocenę kilka dni temu, wystarczyła jedna wiadomość, kontakt z dziewczyną jest bezproblemowy. Ktoś tu czyści na siłę kolejki...

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. O, zdublowało mi wiadomość, to usunęłam.
      W każdym razie chcę zrobić coś niebotycznie chamskiego (tak, zdaję sobie z tego sprawę) i zrezygnować z oceny. Mam wrażenie, że mój dziesięciolatek z downem tylko was wstrzymuje. Na dodatek wycwaniłyście się, bo w kolejce nie umieszczacie dat zgłoszenia, a księga zgłoszeń wyparowała i nie mogę sprawdzić, czy w rzeczywistości czekam pierwsza w kolejce już z pół roku, czy jeszcze nie.

      Na KL będzie kolejny remont niedługo, a nie chce mi się z nim już dłużej czekać, wybaczcie.

      Usuń
  2. Wybacz, kontaktowałam się z autorką i nie odpowiadała na moje maile. Gdyby to zrobiła, prawdopodobnie nie odmówiłabym oceny. ;) Co do Twojego bloga, nie jest w mojej kolejce, więc radzę skontaktować się z Asuo. Złożyłaś zamówienie 6 sierpnia 2015 roku. To rzeczywiście długi okres oczekiwania i nawet nie będę próbowała się tłumaczyć, bo to zwyczajnie nie ma sensu. Księga zgłoszeń nie wyparowała, a została niewidoczna dla czytelników, dopóki nie zaczniemy znów przyjmować zamówień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie – 2015 to nawet dłużej, niż zakładałam. Ale ten czas leci. Zakładam, że Asu przegląda komentarze, a jeśli nie, to prędzej czy później pewnie dotrze do niej to info. Możesz spokojnie usunąć KL z kolejki.

      Usuń
  3. Co do mojego zgłoszenia... nie wiem, dlaczego na blogspocie zmieniłam tytuł. Powinno być "Without Reason" zamiast "No" :x właściwy link: without-reasons-ff.blogspot.com
    Przepraszam za zamieszanie, ale czasem bywa niestety.
    PS. Szablon jest do starej wersji, więc znajduje się na nim Palvin i nadal czekam na nowy

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WioskaSzablonów.